Seminarium

Informationsmöten om hur du ansluter till Skolfederation

13 juni 2023, 08.00-09.00

Eventet har varit, det går inte att anmäla sig.

Inför utrullningen av digitala nationella prov 2024 vill vi ge hjälp till självhjälp genom regelbundna kortare informationsmöten. Där kan den person som ska ansluta sin organisation till Skolfederation ställa frågor som tar organisationen vidare i sina förberedelser. Det kan vara skolans samarbetspartner, eller teknisk kompetens från förvaltningen eller it-kompetensen från den enskilda skolan som behöver stöd och vägledning.

Träffarna sker på tisdagar mellan kl. 08.00 – 09.00.

Anmäl dig här! I formuläret kan du svara på några frågor som hjälper oss att få en uppfattning om vad vi behöver hantera och berätta om. Det är möjligt att anmäla sig till fler tillfällen.

Alla träffar sker digitalt i Zoom och vi skickar en länk att ansluta till den e-postadress du angav när du anmälde dig.

Presentationsmaterialet finns att ladda ner här.

Informationsmöten är inplanerade till nedanstående datum. Tiden är alltid mellan kl. 08.00 – 09.00. På anmälningssidan uppger du vilken dag du vill gå.

• 21 mars 2023 (Genomfört)
  • 28 mars 2023 (Genomfört)
  • 4 april 2023 (Genomfört)
  • 18 april 2023 (Inställt)